
دچار حالت تهوع وحشتناکی شدم از خودمو همه خاطراتم کاش تموم شه این دوران مسخره ی دانشگاه کاش برن همه اونایی که وجودمو با وجودشون به بند کشیدن کاش برن و برنگردن نه یادی نه خاطره ای نه اسمی کاش این تابستون اخرین دیدارمون میشد... و باز بین موندن و جون کندن xa0 و xa0 رفتن و دل کندن، دومی رو انتخاب میکنم و زور میزنم و التماست میکنم خدایااااا...تمومش کن...ببرش...xa0 ...
ادامه مطلب